085 - 0069031

Vertrouwensband creëren met klanten

Vertrouwen komt te voet en gaat te paars luidt het gezegde en dit is maar al te waar. In deze tweedaagse training leert u de juiste grondhouding en gesprekstechnieken

  • Gegeven door specialisten in dit vak
  • Persoonlijke begeleiding
  • certificaat na afloop
Delen:
Algemeen

Vertrouwensband creëren met uw klant

Over deze training

De basis van het voeren van gesprek met de klant is vertrouwen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard luidt het gezegde en is maar al te waar.

Het creëren van vertrouwen is een groeiproces, waarbij niet alleen uw vakkennis telt maar ook uw vaardigheden. Uw intentie, gesprekshouding en inlevingsvermogen spelen hierbij een belangrijke rol. In deze training gaat u uitgebreid oefenen met gesprekstechnieken die u behulpzaam zijn om een vertrouwensband te creëren.

De volgende onderwerpen worden in deze training behandeld:

  • Onderscheidend vermogen
  • De wereld van de klant
  • Vraagtechnieken
  • Latente behoeften
  • Wederzijds vertrouwen


Wat levert deze training op
Na het volgen van de training weet u wat er voor nodig is om een vertrouwensband te creëren.

Persoonlijke ondersteuning
Na afsluiting van de training is de trainer beschikbaar voor online persoonlijke ondersteuning. Bijvoorbeeld om nog kort praktijksituaties met elkaar te bespreken. Wel zo fijn!